fredag 20. desember 2019

Julekalender - 20.desember - 2019


Jeg har jo vist fram et kort med dette motivet på tidligere, men jeg synes der er så fint at jeg måtte lage et til, denne gangen i blått.


Motivet fra Polkadoodles er fargelagt med Copic Markers og jeg har brukt disse fargene:
Hår og pakke: E41, 42, 43, 44, 47
Hud: E11, 21, 50, 51
Blått: B91, 93, 95, 97, 99
Hvitt: W00, 1, 3, 5
Rådyr: E23, 25, 27, 29, 93 (på nesetippen)


Blomstene er hjemmelaget og jeg har brukt distress Oxide til å farge dem. Først farget jeg dem med Faded Jeans og Chipped Sapphire, men da ble de for blå i forhold til arkene, med da jeg gikk over med Iced Spruce passet de mye bedre. Strekene er embosset med Frantage Shabby Blue.


Teskten fra Papirdesign på innsiden er stemplet med Memento London Fog, som også passet veldig fint til arkene. 

Her finnere dere ialle fall noen av produktene på dette kortet:
Motivstempel fra Polkadoodles (ta kontakt med butikken)
Chipboard fra SnipArt (kun i butikk)
Memento London Fog (ta kontakt med butikken)
Copic Markers (ta kontakt med butikken)

Da ønsker jeg dere en strålende siste lørdag før jul




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com