torsdag 2. januar 2020

Nyttårspynt til juletreet

Godt nyttår!

Da er vi et par dager inn i det nye året, og i dag vil jeg vise frem noe jeg lagde til å pynte juletreet med i anledning det nye året. Jeg har lagd et kremmerhus av et mønsterpapir, og stanset ut tallene i mosegummi med glitter. For å få mosegummien litt mer stabil, valgte jeg å lime den på kartong før jeg stanset ut tallene. I tillegg dekorerte jeg med et fint perlebånd med bling.



Kremmerhuset kan fylles med det man måtte ønske, som f.eks. snop.

Jeg har brukt følgende produkter fra Kort og Godt:

TR120 tråd sølv
RI143 - bånd perle 6mm

I tillegg har jeg brukt:

Glue Dots

Da vil jeg få ønske dere det aller beste for 2020!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com