søndag 16. februar 2020

Herrekort

Når en kollega skal gå av med pensjon, så må det selvfølgelig lages et kort! Jeg må si at herrekort er ikke det enkleste jeg lager. Men jeg hadde en tanke og det ble sånn omtrentlig det jeg tenkte.
Jeg startet med å lage en bakgrunn med gelliprint i turkis, grønt og hvitt.
Deretter laget jeg noen andre trykk i mørkere farger og stanset ut med den kuleste diesen fra 
Aall & Create. på bakgrunnen har jeg stemplet noen tall med svart stempelpute, noen tall med turkis stempelpute, og noen sirkler med brun stempelpute. Før alle detaljer ble limt på så svertet jeg kantene og ganske mye inn på kortet med en brun distress stempelpute.
Til slutt limte jeg på alle detaljer og fant noen passende ord fra Tim Holtz sine tekst klistremerker.





Diverse metallpynt jeg hadde liggende

1 kommentar:

  1. Strange "water hack" burns 2lbs overnight

    Over 160 thousand men and women are losing weight with a simple and SECRET "liquids hack" to burn 1-2lbs each night while they sleep.

    It's painless and works with everybody.

    Just follow these easy step:

    1) Get a clear glass and fill it up with water half glass

    2) Now do this proven HACK

    and you'll be 1-2lbs thinner as soon as tomorrow!

    SvarSlett

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com