søndag 15. mars 2020

Konfirmasjonskort med en oppfordring


Ok nå stopper Norge opp... Mange er i karantene, er smittet eller er redd for å bli smittet av dette viruset som herjer med oss og vi er oppfordret til å holde oss mest mulig hjemme. Situasjonen nå er helt spesiell og ingenting vi har sett maken til. Ingen av oss vet hvordan dette kommer til å ende, men forhåpentligvis vil de siste dagers restriksjoner gi resultater fort. Uansett vil jeg nå med dette innlegget komme med en klar oppfordring i disse vanskelige tider. Vi som driver med denne hobbyen er veldig glad i våre scrappe-/hobbybutikker hvor vi kan finne så masse lekre produkter som vil elsker. Mange av disse merker nå en kritisk nedgang i besøkende kunder, og de er redde for framtiden sin. Mange av butikkene er små med få ansatte, og er svært utsatt dersom de ikke kan holde åpent eller får solgt noe gjennom netthandel. Jeg ønsker at vi fortsatt skal ha noen butikker å gå til etter at denne krisen er over, og derfor vil jeg oppfordre alle til å  bruke de norske nettbutikkene! Mange er nå på tilbudssiden og er veldig behjelpelige på mail eller messenger dersom noen ikke er komfortabel med å bestille på nett, eller er usikker på noen av produktene. 

Bruk våre fantastiske norske butikker!

Scrappegarasjen, og de er en av disse små butikkene som er veldig sårbare i denne situasjonen. Men de har en veldig fin nettbutikk og er veldig kjappe med å svare på spørsmål på messenger eller mail scrappegarasjen@gmail.com Du finner også kontaktskjema i nettbutikken. Ikke nøl med å ta kontakt dersom du har spørsmål eller ønsker å bestille noe fra dem.


De av dere som følger Scrappegarasjen på Instagram har gjerne sett at jeg la ut et innlegg på fredag med disse arkene fra Maja Design. Her er resultatet som lovet. Det nærmer seg vår og det er dermed også en del konfirmasjoner som står for tur. Det betyr høysesong for konfirmasjonskortbestillinger for meg, og dette er et av mange konfirmasjonskort som skal lages framover. 


På dette kortet har jeg brukt ark fra Maja design, tekstdies fra Papirdesign, blomster- og diesett og tekststempel fra Kort & Godt og diverse blomster.


Her kan dere finne produktene jeg har brukt på dette kortet:

Da ønsker jeg dere en kreativ søndag i trygge omgivelser og følg myndighetenes råd

Kristina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com