tirsdag 24. mars 2020

Konfirmasjonskort med nordlandsbunad


Det skulle normalt nærmet seg konfirmasjonstid nå og jeg har fått en del bestillinger på konfirmasjonskort. Men nå er jo alle konfirmasjoner utsatt til høsten, men heldig vis er det ingen utløpsdato på papir, så det er bare å fortsette å produsere. I forrige måned publiserte jeg et kort med nordlandsbunad på og da gikk det ikke lang tid før jeg fikk flere bestillinger på tilsvarende kort. Her er et eksempel, og det kommer nok flere i nær framtid.


På dette kortet har jeg brukt ark, dies og noen blomster fra Papirdesign. Perler og perlestrå kommer fra Kort & Godt.


På innsiden har jeg brukt en tekst fra Kort & Godt og jeg har brukt gavekort/-lommedies fra Papirdesign.


Her kan du finne produktene på dette kortet:
Bunadsdies (stor) For den lille kontakt butikken


Da ønsker jeg dere en strålende dag
Kristina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com