lørdag 16. mai 2020

Konfirmasjonskort med hardangerbunad


Dette kortet har jeg laget til denne månedens utfordring hos Copic Marker Norge. Jeg valge å lage et konfirmasjonskort fordi jeg hadde så lyst å bruke dette stemplet fra Papirdesign. Og siden det er 17.mai i morgen, hva passer vel bedre enn et konfirmasjonskort med bunad på?!


Det bakerste mønsterarket er et kjempegammelt juleark fra StudioLight, mens det andre er et forholdsvis nytt ark fra Papirdesign. Også tekstdiesen, stemplene og blomstene er fra Papirdesign. Grendiesen og halvperlene er fra Kort & Godt.

Motivet er fargelagt med disse Copic Markers:
R24, 27, 29, 89
C00, 1, 3, 5, 7, 9
R46
BG96
Y26


Her er linkene til produktene jeg har brukt:
Copic Markers (kontakt butikken på FB eller mail)

Da ønsker jeg dere en strålende 17.mai-feiring
Kristina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com