mandag 28. september 2020

Bokmerke

I helga så har niesene mine oppdaget Scribble Sticks og akvarellpapir! Utrolig artig å se begeistring og skaperglede hos barn. Eldstemann på 12 fikk også finne frem stemplene mine, og fikk prøve seg på å fargelegge litt med tusjene mine. Hun har sittet i kroken min i flere timer og laget mye flott. Og ønskelista til jul har blitt lang!  Når tante så blir spurt om hun kan lage et bokmerke, så er jeg ikke vond å be. Så da brukte vi det kule stempelet til AALL & CREATE og fargela det. Fargela også noen bobler som ble klippet ut og limt på her og der. Til slutt så skrev jeg navnet hennes og splætta litt. 




Stempel - AALL & CREATIVE

Akvarellpapir 300 g

Akvarellpapir 180 g

Jeg har farget dragene med ZIG Clean Color Brush. Men jeg kunne godt brukt andre farger også som:

Scribble Sticks

Copic tusjer (disse ligger ikke i nettbutikken, men send Scrappegarasjen en melding så får du det du ønsker deg)

Akvarellfarger

HER finner du også mange andre artige kreative aktiviteter for høstferien!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com