mandag 12. oktober 2020

Babykort

Denne gangen har jeg laget et babykort. Jeg har laget mønsterarket selv ved å bruke scribble sticks på en av Birgit Koopsen sitt stempel. Sprayer man på litt vann på stempelet og så farger over med scribble sticksene så sitter fargen igjen på stempelet. Blir det for tørt mens du holder på så gi det en liten lett dusj før du stempler ned på arket. Jeg har brukt et akvarellark, og da får man den fine vannfarge-effekten. 

Når jeg jeg hadde dekket hele arket, så stemplet jeg over litt her og der med Archival Ink slik at stempelet kom tydeligere frem enkelte steder. 

Deretter fant jeg bokstavstenstilene til Dina Wakley. De er helt perfekt til å bruke for å lage stor tekst. 
Jeg tegnet rundt og klippet så ut navnet. 




Jeg stanset ut en tagg og så fikk det noen splætter med Scribble Sticks.

 

Bokstavene festet jeg på taggen med 3D puter.
Jeg klippet ut noen sommerfugl-stempler og sirkler som jeg limte litt her og der.
Rester av mønsterpapiret, laget jeg noen lange vimpler som jeg skrev fødselsdato og velkommen til verden på. 



Den hvite taggen festet jeg på en større tag av craftkartong.



 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com