mandag 14. desember 2020

14. des - Pakkelapper

 Pakkelapper får man vel aldri nok av! Og det er også noe som er helt genialt å sende som en liten førjulshilsen til venninner!

På forhånd hadde jeg kuttet opp craftkartong i små firkanter som har størrelsen til ATC-kort. 2,5"x3,5". Jeg elsker denne størrelsen og har brukt den utrolig mye, også til kort. Jeg hadde revet ut noen boksider som jeg malte i en lys beige, grønn og rødt. Rev opp noen firkanter i lyst, klippet ut noen kristhornsblader i grønt og rød bær. Så kunne jeg bare masseprodusere mange pakkelapper etter hverandre. 

Jeg har brukt:
Boksider - finne en gammel bok og riv ut noen sider
Maling
Osteklut
Multi Medium Matte
ScribbleSticks
Stabilo All blyant
Dina Wakley Metallic maling
Posca tusj


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com