torsdag 28. januar 2021

Til ei lita prinsesse

 

Det er egentlig veldig lenge mellom hver gang jeg lager babykort, av en eller annen grunn. Men når jeg har fått muligheten til å leke meg med nye stempler som kommer fra Kort & Godt, kunne jeg jo ikke la være. 
Kortet måler 6x6 inch.


Alle produktene på dette kortet er fra Kort & Godt. Teksten på banneret er embosset med superfint hvitt embosingpulver.


Motivet er stemplet med en lys rosa Memento stempelpute og fargelagt med følgende Copic Markers:
RV00, 11, 32, 34
Trådene er tegnet med en grå Copic Multiliner.
Testen på ballongen og på innsiden er stemplet med den samme rosa stempelputa som motivet. 


Her finner dere produktene på dette kortet:
Copic Markers og Perfect Coloring Paper (kontakt butikken på PM eller mail)

Da ønsker jeg dere en strålende torsdag

Kristina 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com