onsdag 3. august 2022

Et av vårens konfirmasjonskort

  


Det siste halve året har jeg vært mildt sagt elendig på å få lagt ut på bloggen det jeg har laget. Jeg har ikke laget så mye denne tiden, men i alle fall mer enn en titt her i bloggen skulle tilsi…. Men jeg skal prøve å gjøre opp for meg og ta igjen noe av det tapte framover. Her er i alle fall et av konfirmasjonskortene jeg laget til en av mai-konfirmantene.


Her har jeg brukt brusboks-die fra Kort og Godt, tekstdiesen og stemplene er også derfra, mønsterarkene er fra Papirdesign og dottene er fra Simple and Basic.Sedlene er klippet ut fra et mønsterark fra Papirdesign. Sedlene på innsiden «viser vei» nedi ei pengelomme.


Her finner dere produktene på dette kortet:

Da ønsker jeg dere en strålende onsdag

Kristina 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com