mandag 15. august 2022

Stargazer Lily

  

Forrige uke var det min tur å inspirere i Copic Marker Norge-bloggen, og jeg starter uken med en Stargazer Lilje. Dette er et av mine favorittstempler fra The Ton. Den er stemplet med Memento Desert Sand og fargelagt med følgende Copic Markers:
R81, 83, 85, 87(hjemmelaget) og 89
E74 og 77
YG01, 03, 25 og 67


Bakgrunnen er laget med sort kartong strødd og embosset med Frantage Shabby Pink. Teksten er stanset ut i rosa Bazzill og i metallic-kartong fra Tim Holtz. Metallic-kartongen er revet før jeg stanset ut teksten, etter ide fra Else Irene Meling i Kort & Godt-bloggen. Teksten er en die fra Papirdesign.


På innsiden har jeg brukt rammedies fra Simple and Basic og blomstenene er stanset ut av washitape med tilhørende dies fra Pink Fresh. Tekststemplet er fra Kort & Godt og er stemplet med Distress Oxide Victorian Velvet.


Her er linker til produktene:
Copic Markers - kontakt butikken på mail eller pm

Da ønsker jeg dere en strålende dag

Kristina 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com