onsdag 21. september 2022

Bountiful Magnolia - The Ton

 

Dette kortet har jeg laget for Copic Marker Norge tidligere i sommer, men det passer jo fint i denne bloggen også siden det meste på dette kortet er kjøpt hos Scrappegarasjen. Her har jeg fargelagt en Magnolia (muligens i en litt spesiell farge, til å være Magnolia), men jeg hadde så lyst å teste ut en teknikk for å få gullembossing på strekene og da syntes jeg det passet med en gul Magnolia…


Her har jeg først stemplet motivet med sort Memento, og jeg brukte stempelplattform. Etter at jeg hadde stemplet lot jeg stemplet være i stempelplattformen, mens jeg fargela motivet. Så satte jeg motivet tilbake og embosset med superfint embossingpulver i gull. På den måten ble alle strekene i motivet gullfargede uten at jeg fargela over embossingen. Siden Copic er alkoholbasert vil fargen sitte på embossingen hvis man embosser først. Jeg synes effekten ble ganske kul.

Motivet er et stempel fra The Ton og er fargelagt med følgende farger: 
Gul: Y11,15, 17, YR27, E15
Grønn: YG03, 17, 67
Lilla: V01, 06, 09, 17


Her finner du produktene på dette kortet:
Copic Markers - kontakt butikken på mail eller PM


Da ønsker jeg dere en kjempefin onsdag

Kristina 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com