torsdag 12. juni 2014

Da er det på tide å avsløre vår 2 DT…



På blogg runden vår fant vi enda ei flott og kreativ dame. Vi er kjempe glade for å ha henne og med på laget! Så vi gleder oss til å bli kjent med henne og se alt det kreative hun lager!



Vibekke Hansen er mitt navn.
Jeg er 72 modell hekta på papir laging/kreasjoner!
Jeg har alltid vært kreativ siden jeg var en liten jente. Jeg har malt, tegnet, små prosjekter hjemme!
Forelska meg i papir hobby de siste år,oppdaget hobbyen med å se og lese på blogger :) 

Jeg elsker den romantiske stilen, vintage, shabby chic, mixed media stil, grunge stil og enkel stil med noe ekstra.

Jeg liker å skape med design/mønster i papir,stempler, glitter,dies,blomster, diverse pynt maling og struktur .. Det er så kjekt å sette seg ned på hobbyrommet og la kreativiteten frie tøyler,som jeg prøver å gjøre ofte.
Så er det så koselig å gi bort papir kreasjoner som jeg har laget selv.

Vibekke har sendt med noen av hennes favoritt prosjekter:)
Nyt det og ta imot all inspirasjon.






1 kommentar:

  1. Gratulerer Vibekke, gleder meg til å se det du lager ;-)

    SvarSlett

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com