onsdag 7. september 2016

Inspirasjon - Bursdag

Her er jeg igjen med disse fuglene mine! Hehe, nei jeg er ikke lei av dem enda.
Denne gangen har det blitt en gjeng med blå Hummel-kledde fugler med håndball-ballonger!
Alt for håndballtreneren til eldstemann. 
(Hun lurer litt på om han vil se at det er Hummel-fugler.... ;)  )








Det er jo litt herk og sitte og klippe disse fuglene og detaljene.
Blir slutt på det når disse utrolig flotte diesene finnes til fuglene.

(Bare vær obs å plukke riktig stempelstørrelse og dies som passer sammen)

Det samme finnes for Crazy Cats. 

2 kommentarer:

  1. For et herlig bursdagskort :)

    SvarSlett
  2. Skjønner godt du ikke er lei de enda. Dette bar bare så utrolig lekkert <3
    Jo flere flotte kort med disse fuglene jo mer lyst får jeg på de :-) Glder meg til neste kort med fuglene.

    SvarSlett

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com