mandag 5. september 2016

STATIONERYBOX

Da var vi allerede i september og høsten er like rundt hjørnet.. Forresten deilig med noen lyse og varme dager nå på tampen av sommeren, har jo ikke vært for mye av det i sommer.

Her i byen har vi konfirmasjon både på høsten og våren, og idag har jeg laget en stationerybox til en konfirmant. Jeg har laget ganske mange av disse i forskjellige farger og fasonger, men de arka jeg har brukt her, falt jeg bare pladask for. Såååå herlige farger - virkelig til å bli glad av!!!
Jeg har brukt en tutorial som jeg har funnet hos Splitcoaststampers, der inne er det utrolig mange kule tutorialer og tips og triks. Den jeg har brukt, finner du HER.

Det er jo mange forskjellige måter å pynte på, men her ser du iallefall MIN stationerybox, og jeg håper jeg kan inspirere deg til å lage din egen :) I så fall, finner du alle produktene jeg har brukt i linker under innlegget - hos Scrappegarasjen åff kårs!!

Enjoy....


På utsiden ser det ut som en hvilken som helst boks, med lokk og håndtak.k
Jeg har også brukt et konfirmasjonsstempel på siden.



Her er lokket tatt av. Vil si at det er lurt å bruke litt tykk kartong og kle med paneler av mønsterark, for da blir den stiv og stødig.



Tadaaa.... Se det, da er den brettet helt ut, og du har diverse bokser til å putte ting i og en notisbok på utbrettsdelen. Får plass til mye rart her, gitt! Og disse arka ruuuuler!! Og hvis du legger merke til de blå dottene inni fotohjula, så er det helt genialt!! For det er nemlig en liten flaske som du lager disse med lager og den finner du HER, og den heter Enamel Accents. 




Laget et lite kort og la oppi her, som det kan skrives noen personlige ord på.




En Postit som en kan notere på - med et fint stempel fra Kortoggodt!

Håper du liker Stationeryboxen min og får lyst til å sette igang!!

Produkter:

Forskjellige mønsterark fra Simple story's serie Say Cheese 2
Bazill Bazill Bahama
Stempel - KOG konfirmasjon 
Klistremerker - Snakkebobler Heidi Swapp
Washitape - Mint phrases

De aller beste ønsker for uka som kommer!
Smil og klem,
Synnøve

1 kommentar:

  1. Jeg får aldri nok av prosjektene dine, Synnøve :P Klem!

    SvarSlett

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com