lørdag 30. mars 2019

#52withfriends - Try a new technique

Når jeg så den nye videon til Birgit Koopsen så måtte jeg prøve denne teknikken. Er så imponert over at man kommer på sånne nye teknikker. Så genialt!
Videon hennes finner dere HER

I skuffen har jeg jo liggende noen papirer med trykk. Så jeg tok et jeg likte og kuttet det til en passelig størrelse som kunne passe til et kort.


Jeg hadde ikke noen stor boks med vaselin, så jeg brukte det jeg hadde. og så fant jeg en stensil jeg ville bruke. Denne er fra Carabelle Studio





Når jeg hadde laget de trykkene jeg ville laget jeg noen enkle kort med noen ferdig fargede stempelmotiv jeg hadde liggende. 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com