torsdag 28. mars 2019

Distress Oxide + Aall & Create = Kjære konfirmant

Da var det tid for å vise frem et nytt konfirmasjonskort, og denne gangen er det litt annerledes enn jeg vanligvis lager. Jeg har brukt Distress Oxide, dies fra Papirdesign og et at de lekre stemplene fra Aall & Create.

Jeg valgte meg tre farger av Distress Oxide, stemplet disse på en grisematte og sprayet på litt vann. Så la jeg en bit kartong ned på for å lage bakgrunnen. Til dette bruket er Bazzill Marshmallow helt topp å bruke, da dette er ferdig preppet sånn at man slipper å grunne el.l. før man lager sine egne bagrunner. Jeg har også stanset ut diesen Kjære konfirmant fra Papirdesign fra det samme arket jeg lagde bakgrunnen av, sånn at fargene ble tatt opp også her. Jeg har brukt et av de lekre stemplene fra Aall & Create, samt drodlet litt rundt kanten på kortet.



Ønsker deg en fortsatt fin uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com