torsdag 14. mars 2019

Konfirmasjon

Vi går mot vår. Og våren er konfirmasjonstid for mange av våre flotte ungdommer. Da er det alltid godt å ha noen kort klare.

Jeg vil vise noen konfirmasjonskort jeg lagde på Papirfesten i Stavanger sist helg. Veldig kjekt å treffe likesinnede, med påfyll av inspirasjon. Jeg har brukt litt glittermaling og en stensil på mønsterarket på det første kortet for å få litt mer struktur.




Jeg lagde noen tilsvarende i andre farger også, hvor jeg har brukt de samme tingene bortsett fra fargen på pynten og papir fra Papirdesign. I tillegg har jeg brukt de nye pyntebærene som kommer i butikken snart fra Kort og Godt:




Ha en flott dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com