tirsdag 19. mars 2019

#52withfriends - Linework

Jeg kommer stadig vekk tilbake til denne overføringsteknikken av bilder som jeg lærte av 
Birgit Koopsen på Okka-treff i fjor. Hun har en video hvor hun viser den HER
Jeg har printet mitt bilde på en laserprinter. 

Denne siden i artjournal boka mi ble til ved at jeg skulle bruke opp noe restemaling jeg hadde på matta mi. Jeg gjør sånt stadig vekk, for så har jeg noen sider klar til drodling eller noen andre prosjekter. 




Her er det bare å skrubbe av papiret litt og litt.


Og det må gjøres i mange  omganger før det hvite papiret er helt borte.



Ble veldig fornøyd med hvordan alle fargene kom frem i skogen min!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com