mandag 25. november 2019

Nedtelling til desember - 24 av 30

24. Sirkler

Sirkler er en av favorittene mine, alltid gøy og første stensilene jeg tar tak i når jeg holder på. Her har jeg brukt en fra både Carabelle Studio og fra AALL & CREATE.


Jeg laget en bakgrunn med embossing pute og clear embossingpulver. Det skulle jo strengt tatt ikke blitt noe farge her, men med litt urene stempler og en skitten stempelpue så ble egentlig resultatet helt perfekt til fargene ellers! :) 


Jeg stanset ut noen sirkler av de blå trykte arkene og stemplet en snømann på tissuepaper, som jeg så limte på sirklene. Farget etterpå med Zig tusj. 

Tekststempelet klippet jeg i remser og limte på. Jeg har faktisk klippet opp stempelet for å kunne bruke det litt mer fritt. 



Lim
Storyteller/MyaScrap tekst stempel
Posca tusj
Embossing stempelpute
Embossing clear pulver



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com