onsdag 27. november 2019

Nedtelling til desember - 26/27 av 30

Nå merker jeg at det nærmer seg fort desember! Flere planer i kalenderen og man begynner allerede nå og kjenne på at man ikke når over alt man hadde planlagt. Derfor får dere 2 kort i dag!

Det er ikke alle utfordringene på Gelliplaten jeg har fått til, fordi jeg ikke har hatt det riktige utstyret. Så da får jeg ikke fulgt det helt etter punkt og prikke. Så da blir det ikke noe Wax crayons. Man får ikke samme effekten med water crayons. 

I dag viser jeg dere heller Vaseline Resist. Her har jeg rett og slett brukt en vanlig Carmex jeg hadde liggende på pulten. Funker utmerket. HER kan dere se en video med Birgit Koopsen

Jeg har brukt disse små mandala stensilene her fra Carabelle Studio til bakgrunnen. Bakgrunnen har så fått litt splætter av snø (Posca tusj)
Trærne er stanset ut med en StudioLight stensil som er gammel og ikke i butikken.





Som en bonus i dag så er det et lite enkelt C&S kort!
Bare et helt enkelt trykk med litt Distress Oxcide midt på et hvitt kort.
Stempeltrykk i samme farge, og farget en liten nisselue og klippet ut.
Det trenger ikke alltid være så avansert eller ta så lang tid!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com