torsdag 28. november 2019

Nedtelling til desember - 28 av 30

Tekstil

Til denne utfordringen var det i utgangspunktet strie som var brukt for å lage flott tekstur i trykket. Jeg har rydda og kasta med hard hånd i forbindelse med flyttingen, så fant ikke noe strie. Men jeg fant en bit av min venninnes brudeslør. Det skulle vise seg at det ga en vel så fin effekt på trykket!


Jeg stanset ut en rød sirkel og pyntet kortet helt enkelt med noen snøkrystalldies og reinsdyret. 
Jeg digger glitterlim, det meste får en dæsj med glitterlim, også snøkrystallene. 



På dette kortet har jeg trykket en bakgrunn uten noen voldsomme fancy teknikker.
Jeg stemplet først fuglen på bakgrunnen, stemplet opp en ekstra og klippet ut for å legge over, for så og bruke et av AALL & Create sine store stempeltrykk.
Tekststempelet ble stemplet til slutt, samt at det fikk noen hvite poscatusj detaljer og splætting!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com