søndag 5. januar 2020

AALL & GREATE - flotte blomster

Det er ikke mye blomster i mine prosjekter. Men disse blomsterstemplene fra AALL & CREATE så jeg så mange muligheter og stiler med, så de måtte jeg bare ha!
Og jeg elsker at stempelmotiv kommer med dies så man slipper å klippe selv.

Første prosjektet jeg brukte disse stempelene og diesene til, var en liten tilleggs bursdagsgave til mamma som har bursdag 1. juledag. Når alle tok det veldig med ro og sov, så fikk jeg laget noen raske småkort på morningen før vi skulle feire dagen. Det ble hastig fargelagt med tusj og vannpensel, og bildene fort tatt. 


Kortene er 4 x 4 inch. Passer perfkt til noen cellofan konvolutter som er 11 x 11 cm. Ut av en kartong får man 4 kort. 


På noen av kortene bukte laget jeg enkel bakgrunn med noen enkle sorte stempeltrykk. Når stempeltrykkene var farget og stanset ut limte jeg det på kortet med 3D-puter. Helt til slutt fikk noen av blomstene litt glitterlim i midten. 






På gaveposen brukte det største stempelet. 
Skriften er håndskrevet.

 





2 kommentarer:

  1. WoW this is amazing ....so beautiful
    you also have a nice blog. I started to follow you. I want to invite you to come and take a look at my blog and maybe you would like to follow me too
    My blog is corryscreations
    Hugs Corry

    SvarSlett
  2. As stated by Stanford Medical, It is indeed the ONLY reason this country's women get to live 10 years longer and weigh 42 pounds lighter than us.

    (And actually, it has NOTHING to do with genetics or some secret-exercise and absolutely EVERYTHING related to "how" they eat.)

    P.S, What I said is "HOW", and not "what"...

    Click this link to reveal if this little test can help you discover your real weight loss potential

    SvarSlett

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com