torsdag 16. januar 2020

Nyheter som kommer fra Kort og Godt

I dag har jeg en CAS invitasjon å vise frem hvor jeg har brukt noen av de flotte nyhetene som kommer fra Kort og Godt om ikke så lenge. Jeg har brukt en ny stempelplate med invitasjon som tema, pluss et nytt stempel og dies sett.

Jeg har brukt 3D-puter mellom hvert lag med papir for å få litt dybde. Jeg har også tegnet på øyenbryn med tynn tusj.




Nyhetene jeg har brukt er (kommer snart):

Sett #10 - Stempler og Die
Stempel M-438

I tillegg har jeg brukt følgende produkter fra Kort og Godt:


Jeg har også brukt følgende:

Bazzill - Licorice Twist

Ha en fin uke!

1 kommentar:

  1. Your Affiliate Money Printing Machine is ready -

    Plus, getting it running is as easy as 1, 2, 3!

    This is how it all works...

    STEP 1. Choose affiliate products the system will promote
    STEP 2. Add some PUSH BUTTON traffic (it ONLY takes 2 minutes)
    STEP 3. Watch the affiliate products system grow your list and sell your affiliate products all on it's own!

    Are you ready to make money automatically?

    Click here to check it out

    SvarSlett

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com