onsdag 8. april 2020

Gloss spray på LO

Vanskelig ark, tenkte jeg da jeg så et av arkene som Marit og June hadde sendt meg. Men såååå utrolig fint! De vet å utfordre meg! :)

Jeg klarte ikke å stå i mot alle de lekre fargene til Dina Wakley i Gloss spray! Og det angrer jeg ikke ett sekund på! Et pakketilbud på ALLE fargene finner du også HER  Det er virkelig til å bli avhengig av! Og jeg tror sannelig de har overtatt som det nye spætteredskapet i stedet for Posca tusjene! Så nå kan jeg heller bare tegne og skrive med dem. 

Her har dere noen videor hvor produktet brukes:


Denne siden fikk enkelt noen spurt med den hvite sprayen. Deretter kuttet jeg ut en av rammene fra mønsterarket. Stemplet og kuttet ut blomstene til Aall & Create. Til denne siden valgte jeg å klippe ut motivet i bildene. 



Aaal & Create blomsterstempel og tilhørende dies (utsolgt akkuart nå)
Men det er mange andre fine HER

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com