lørdag 4. april 2020

Buttons - inspirajon


Dere altså, dere er fantastiske!!!
 Marit hadde så vidt rukket å legge ut buttonsene, før alle pakkene var utsolgt!! 
Tusen takk! Det er stas!

Jeg har laget litt inspirasjon til dere! Jeg har laget både LO og kort!

Disse påsketagsene var utrolig gøy å lage. Jeg startet med å lage bakgrunnen med stensil og gloss spray. Deretter fant frem boka til Dina Wakley og klippet ut noen sirkler som plutselig ble de perfekte påskeeggene. Fuglene er stemplet på akvarellpapir og farget med Scribble Sticksene til Dina Wakley.
Det er så gøy med alle fargene til Dina Wakley. For du ser at fargene jeg har brukt passer helt perfekt til det jeg har klippet ut fra boka hennes, og det gloss sprayen er lik. Digger det! 







På denne Lo'n har jeg brukt litt restepapir. Men det blå arket har fått splætter med hvit Gloss spray. Disse sprayene skaper noen fantastiske splætter! Love it!
Tekstene er klippet ut fra et mønsterark til Kaiser Craft. 








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com