onsdag 1. april 2020

LO med buttons

Jeg kan nesten ikke huske sist jeg laget en LO. Det har gått mye i Art Journaling. Men med noen nye bilder som virkelig var verdt å dokumentere, så måtte jeg ta frem mønsterarkene mine. De har jeg jo noen av. Men utrolig hvor vanskelig det skal være å finne noe passende i bunkene, og hvor lei man er av dem fordi dem er litt gamle. Hehe! Man må i hvert fall slutte å spare på de fiiiine papirene som man nesten ikke tørr å bruke. For går det for lang tid så gidder man nesten ikke bruke det en gang! 

Til denne LO'n fant jeg frem en god miks av en del veldig gamle ark, og så manglet jeg noen fargerike detaljer, og de fant jeg i den fantastisk fine boka til Dina Wakley! Ellers er det brukt noen gamle lommescrappeark hvor jeg har brukt detaljene.

Og så har jeg selvfølgelig brukt en rykende fersk nyhet og buttons på siden! Disse er nå på vei til nettbutikken, så bare følg med!





Buttons - kommer snart i nettbutikken

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com