tirsdag 28. juli 2020

En haug med pakker og katter


Jeg er kanskje ikke mest kjent for å bruke skarpe farger når jeg fargelegger motiv, men i det siste har jeg begynt å utfordre meg mer. Og her har jeg virkelig slått meg løs i alle de herlige fargene det finnes å velge mellom, med skarp blå, oransje og lilla i skjønn forening. 


Jeg synes dette stemplet fra Aall & Create er så herlig og jeg digger jo at det finnes en passende dies til. Arkene, dottene, tekstdiesen og tekststemplet er fra Papirdesign. Glittermosegummien og pyntebærene er fra Kort & Godt.

Jeg har selvsagt fargelagt motivet med Copic Markers og her er oversikten over fargene jeg har brukt:
Blått: B01, B02, B16, B18
Oransje: Y15, Y38, YR04, YR09
Lilla: V12, V15, V17, BV08
Katter: E30, E33, E35, E37
E40, E42, E43
N2, N4, N6
Skygger: N4, N6


På baksiden har jeg laget en lomme for et gavekort eller en pengegave.

Her finner du produktene på dette kortet:
Copic Markers (kontakt butikken på mail, telefon eller PM)

Da håper jeg dere finner fram de skarpe fargene og lager noe virkelig fargerikt.

Kristina

1 kommentar:

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com