torsdag 30. juli 2020

Til brudeparet


I dag har jeg lyst å vise dere et bryllupskort jeg har laget på bestilling. Jeg må si at stemplene fra Colorado Craft Company Lovley Legs er helt herlige.


Jeg har brukt ark fra American Craft, stempler fra Kort og Godt og Colorado Craft Company Lovley Legs, dies fra Memory Box, Kort og Godt og Simple and Basic. Den store brune rosen hadde «dråper» fra før, dermed måtte de andre også få det. Jeg brukte Glossy Accent for å lage dråpene på de andre rosene. Motivet er selvsagt fargelagt med Copic Markers og her er fargene jeg har brukt:
Brune sko: E21, 23, 25, 27, 29
Sorte sko/bukse: T0, 3, 5, 7
Bil: W0, 1, 3
«Krom»: C0, 5, 7, Blender
Rosett: RV91, 93, 95, B63
Hud: E11, 21, 50, 51


På innsiden har jeg brukt tekststempler fra Kort & Godt og Colorado Craft Company Lovley Legs og en tekst-die fra Papirdesign.


Her er noen av produktene på dette kortet:
Copic Markers (kontakt butikken på telefon, mail eller PM)

Da ønsker jeg dere en strålende torsdag

Kristina


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com