torsdag 1. oktober 2020

Må julen bli fantastisk

 

Dette kortet er veldig inspirert av et kort jeg fant på Pintrest. Jeg er til tider litt uinspirert og da er Pintrest veldig fin å ha. Da finner jeg kort der som jeg får inspirason fra og noen ganger lifter jeg. I dette tilfellet er det snakk om lifting. Jeg syntes kortet var så fint og jeg fikk lyst å lage et som liknet.
Kortet måler 8 x 4 inch. 


Her har jeg brukt stempler og diverse pynt fra Kort & Godt. Jeg har også brukt en sirkeldie og et par bladdies fra Kort & Godt. De små konglene har jeg funnet i naturen. Jeg har brukt en kantskrape til å rufse kantene med.


Her finner dere produktene jeg har brukt på dette kortet:

Da ønsker jeg dere en strålende første oktoberdag
Kristina 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com