torsdag 8. oktober 2020

Pop up butterfly - The Ton


Her kommer enda et kort jeg fikk laget mens jeg var på Papirfesten i Stavanger. Denne gangen har jeg testet ut Pop up-sommerfulglen fra The Ton. Først stemplet jeg motivet på forsiden av kortet og embosset det, men så ble det ikke helt vellykket så da stanset jeg den ut i både mosegummi og sort kartong som jeg embosset med sort glitrende embossingpulver.


Tekstene er stickers fra Papirdesign og paljettene er fra Kort & Godt. Arkene er fra Craft Consortium.


På innsiden har jeg laget en til sommerfugl der vingene er farget med Distress oxide. Jeg har brukt (fra nederst) Black Soot, Chipped Sapphire, Seedless Preserves, Victorian Velvet og Antique Linnen. Omrisset/«kroppen» er stanset ut i sort kartong. Teksten er et stempel fra Papirdesign. 


De små sommerfuglene kommer fra et stempelsett fra The Ton og rammene er en dies fra Simple and Basic. 

 

Her finner dere produktene jeg har brukt:

Da håper jeg dere får en fantastisk og kreativ dag
Kristina  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com