torsdag 12. november 2020

Enda et høstkort

  

Jeg må bare si at jeg er ikke helt klar for å la julekortene overta bloggen helt enda. Jeg har virkelig blitt hekta på høstkort. Det er jo så fine farger i skogen for tiden og hvorfor ikke dra det med inn i papirhobbyen. 

Kortet måler 6x6 inch.


Her har jeg laget hjemmelagde høstblader ved å bruke det ene stempel- og diesettet fra Kort & Godt, Distress ink og klart embossingpulver på noen av dem. Bladene er stemplet med Memento Olive Grove. Se hvordan jeg har gjort det på vår My Story på Snap i dag. 
Tekst-stemplet er fra et annet stempel- og diesett fra Kort & Godt som er stemplet med Memento Morocco, mens arkene er fra StudioLight. Jeg har også brukt Prills Pine by me, Go Man Go og Express o Yourself på dette kortet. Både sirkeldiesene, tekstdiesen og pyntebærene er også fra Kort & Godt. 
Tekststemplet og tekstdiesen har fått litt Stickles Diamond på seg.


Her finner dere produktene på dette kortet:

Da ønsker jeg dere en strålende høstdag

Kristina



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com