torsdag 19. november 2020

Slimline julekort med Distress Oxide bakgrunn

  

Jeg må si at jeg elsker formatet «slimline» når det kommer til kortlaging (hehe), og her har jeg lyst å vise dere enda et. Her har jeg ikke brukt noen mønsterark, men har laget bakgrunnen selv ved hjelp av stempler, embossingpulver og Distress Oxide.


Jeg har brukt tekst- og snøfnuggstempler fra Kort og Godt, embossingpulver i hvitt og gull og stempel og die fra The Ton. Teksten er et stempel som jeg embosset i to farger. Jeg valgte å holde en kartonbit over deler av teksten med jeg strødde på hvitt embossingpulver, og så strø gull embossingpulver på resten etterpå. Men det er nok litt enklere å maskere stemplet og heller embosse det i to omganger. Jeg har brukt Distress Oxice Aged Mahogny, Victorian Velvet og Tattered Rose på bakgrunnen og på greinene.
Jeg har også brukt glitterkartong fra Kort & Godt som matte. Kortbasen og mattene er stanset ut med slimline-dies fra Pink Fresh.


Her finner dere produktene på dette kortet:
Hvitt embossingpulver - superfine

Da håper dere har en strålende novemberdag

Kristina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com