mandag 23. november 2020

Garn og kortpakke

Jeg har laget en liten bursdagsgave til en venninne. Her var det garnfargen som inspirerte til fargene på kortet! Jeg koser meg skikkelig når jeg kan lage gaver til andre og ikke minst når alt kan matche fint sammen. 

Jeg startet med å stemple opp et stort A4 ark med Distress Oxide og et stort stempel fra AALL & Create. Deretter delte jeg opp siden i ATC størrelse. Dette er en gøy størrelse å jobbe ut i fra og det krever ikke så stor og mye pynt heller. 

Jeg har sortert stemplene mine, og fant stempler jeg ikke har brukt på veldig lenge. (Rydding inspirerer)

Noen av stempeltrykkene har jeg farget med de samme Distress Oxide som jeg har brukt på bakgrunnen. 



















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com