torsdag 21. juli 2016

Frantage

Har dere testet frantage embossing og glass glitter? Det er vanvittig artig å jobbe med. De fleste tenker nok embossing til kort, men vi i scrappegarasjen bruker det faktisk mest på loer! Det gir ofte det lille ekstra opp masse andre medier. 
Ekstra stilig er embossingen med flere farger og glitter i!


Her har June brukt glass glitteret med matt medium under. Kjempe kul effekt blir det og løfter loen litt ekstra:)


Mosegummi (hjerteknuser er stanset ut i)
Mønster arkAuthentique

Her har jeg, Marit, brukt frantage embossing på loen. Da har jeg ikke brukt noe form for lim under. Jeg har bare drysset embossingen over, og smeltet det undenfra med varmepistolen. Jeg pleier å stoppe smeltingen akkurat i det den begynner å reagere, slik at jeg får den litt opp og ikke helt smeltet.



Mønster ark, simpel stories


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com