fredag 5. august 2016

Inspirasjon - C&S

Noen ganger trenger man ikke å bruke flere timer på et kort eller en LO. Eller man trenger ikke å ha tilgang på så utrolig mye fancy stash. Det ligger helt sikkert noen smårester rundt omkring på pulten din som kan brukes.
Mine kort og LO ble til fordi jeg hadde en skikkelig opprydding i mønsterpapirene mine og jeg fant noen skikkelig gamle papirer som inspirerte meg.  


Alt jeg har brukt på disse kortene er en:

Sirkelpunch
Stjernepunch
(Sirkler og stjerner er også enkle og tegne og klippe ut selv)

De små tekstremsene har jeg skrevet gratulerer på og klippet ut.
Kortet har blitt pyntet med de samme elementene inni og bakpå.




Disse kortene har fått de samme sirklene, men pyntet med noen små elementer av wood veener.
Men man kan også bruke hva som helst av Små pynt Det står ikke på uvalget hos Scrapegarasjen heller. De har mye artig man kan pynte opp et kort med!
Det som gjør det lille ekstra, er når man har tegnet søm på sirklene. 


 


Til LO'n har jeg klippet ut noen enkle piler av restene jeg hadde etter kortene.
Lagt litt sytråd under bildet og festet bildet nederst med en liten tapebit.
Til slutt stemplet jeg på dato  og skrev tittelen med sort penn/tusj. 
Datostempel bruker jeg bare mer og mer på LO'ne mine. Når sidene mine ikke kommer i album med en gang så er jeg helt avhengig av at de har dato på seg om de skal komme i kronologisk rekkefølge.
Ved sist sortering angret jeg nemlig bittert på at jeg ikke hadde vært flinkere til å bruke det...




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com