mandag 15. oktober 2018

Utfordring 49 - Embossing

Hei alle sammen!

Nå er det allerede tid for ny utfordring her i bloggen, og denne gangen vil vi se prosjekter hvor det er embosset. Om dere bruker embossing pulver, embossing foldere eller en kombinasjon er helt opp til den enkelte. 



Premie denne gangen er gavekort på 100kr. Det kan du bruke i vår butikk i Mandal, i nettbutikken eller hvis du treffer oss på et treff:)










Da håper vi at mange blir med på utfordringen vår!



Eva

Det er jo straks jul! Jeg har lagd et enkelt julekort, hvor jeg har brukt to forskjellige embossingpulver:



White gesso Dina Wakley
Hjertedies med søm fra Kort og Godt
En liten rest med twine
Bølgepapp
Pyntet med kanelstenger, anis, små kongler og et pyntebær


Jeg har laget en ArtJournal side, hvor bakgrunnene (selvfølgelig) er laget med GelliArts, stensiler og maling. Deretter er de svarte blomstene stemplet og embosset med sort embossingpulver. Så har jeg farget litt av blomstene med hvit poscatusj, og laget noen hvite splætter.
Teksten har jeg skrevet for hånd med akrylmaling og klippet ut ordene.






(de er helt ferske og nye, så de er nok straks i nettbutikken)
eller


SYNNØVE


Jeg har pyntet en Toffifee-eske med et lite tilhørende kort.
Jeg digger denne nye serien fra Prima, som det finns både mønsterark og diverse stæsj av.
Jeg har virkelig boltra meg i disse herlighetene og lagt lag på lag på lag......
 Stempeltekstene er embosset med sort embossingpulver.






Flirty fleur chipboard (tomt)
Eldre stempel fra Kort og godt
Hvite blomster 


Siste innleveringsfrist er 10. november kl. 23:55


















1 kommentar:

  1. Hei, det er ikke oppgitt noe frist på denne utfordringen.

    SvarSlett

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com