tirsdag 1. september 2020

Buy the shoes

  

Å jeg er overlykkelig over at jeg klarte å overtale Scrappegarasjen til å ta inn stempler og dies fra den Amerikanske produsenten The Ton. Jeg rett og slett elsker stemplene derfra, de er helt nydelige. Dere kommer nok til å se mye fra den produsenten her i bloggen framover. 


Dette stemplet var nok det jeg gledet meg aller mest til å fargelegge og da bestillingen min kom i postkassen var det bare å kaste seg rundt og finne fram tusjene. Selv om de fleste tekstene på den stempelplata er juletekster, synes jeg motivet passer like så godt til et bursdagskort.

Her er oversikten over fargene jeg har brukt på motivet:
Sko: V01, 06, 08, BV08
Pakke: B00, 32, 34, 37, 39
Sløyfe: V000, 01, 04, 17
Skygger: B26, C3, V05


Her er en oversikt over produktene fra dette kortet:
Copic Markes (kontakt butikken på mail eller PM)

Da ønsker jeg dere alle en strålende tirsdag

Kristina

1 kommentar:

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com