torsdag 20. august 2020

Gratulerer med hjemmelaget bakgrunn på JUPO

I dag vil jeg dele et kort med dere der jeg har lekt meg med Copic-refiller og metallic alkoholblekk.
Kortet måler 4x6 inch.


Jeg har brukt refillene og alkoholblekket på Jupo-papir og har dradd det litt over i hverandre med en pinne. Teksten er stanset ut i mosegummi og motivet er fargelagt med Copic Markers, klippet ut og satt på 3D-puter. «Trådene» er tegnet på med hvit penn (den beste som finnes ligger det link til nedenfor).
Jeg har brukt disse fargene på bakgrunnen:
RV91, 93, 95, 99, Ranger alkoholblekk Rose Gold
Og disse fargene på ballongene:
RV91, 93, 95, 97 (hjemmelaget), 99.


Her finner dere produktene jeg har brukt på dette kortet:
Copic Markers og Copic refill (kontakt butikken på mail eller PM)

Da ønsker jeg dere en strålende august-torsdag

Kristina


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com