torsdag 10. september 2020

Colorado Craft Company (3C)

 Etter en litt lang pause, har jeg lyst til å vise dere et kort hvor jeg har brukt et stempel fra en av mine nyeste favoritter; Colorado Craft Company - og serien deres som heter Lovely Legs. Scrappegarasjen har et godt utvalg av stempler fra dem - du finner dem her.

I tillegg er jeg i startgropen med å lære meg å fargelegge med Copics. Scrappegarasjen har et godt utvalg av Copics, ta kontakt med butikken dersom du er på jakt etter noe da disse ikke ligger i nettbutikken. Jeg skal ærlig innrømme at jeg syns det er litt skummelt å skulle vise frem noe hvor jeg har tusjet med Copics, siden det er så mange dyktige der ute - men har lyst til å vise at alle kan bruke disse tusjene selv om man ikke er "proff". Jeg syns i allefall at det er kjempegøy, selv om jeg ser jeg har myyye å lære.

Her har jeg brukt en stempelplate fra Colorado Craft Company, og som dere sikkert ser, så har jeg utvidet stempelet litt - jeg har tegnet på frihånd på begge sider for å gjøre motivet litt bredere.

Here goes - et av mine aller første motiv fargelagt med Copics;


Jeg har brukt følgende:

Colorado Craft Company - Lovely legs - Sunflowers

Bazzill - Marshmallow

Bazzill - Blackberry Swirl

Memento - Tuxedo Black


I tillegg har jeg brukt følgende farger på Copicstusjene:

E57, E59

Y15, Y17, Y18, Y19

YR07, YR09

E000, E00, E11

B91, B93, B95

YG23, YG25, YG61, YG63, YG67

Motivet er stemplet på papir egnet for Copics, ta kontakt med butikken!


Ha en fin uke!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com