torsdag 22. oktober 2020

Høsten er her

 

Høsten er ikke min favorittårstid, men du og du så fine farger det er ute om høsten.  Og disse fine fargene er jo kjempefine å bruke på kort. I dag har jeg et skikkelig høstkort å vise dere. 


På dette kortet har jeg brukt noen gamle ark fra Maja design som jeg er kjempeglad i, men som desverre ikke er mulig å få tak i lengre. Jeg har brukt ulike blad-dies som jeg har stanset ut i grønn kartong og farget med distress ink, jeg har laget noen blomster selv med Heartfelt Purr-fect Poisies-settet og noen har jeg funnet i blomsterskuffen min. Pyntebærene fra Kort & Godt syntes jeg passet perfekt på dette kortet. Rammen rundt motivet er en dies fra Simple and Basic som jeg har stanset ut i brun mosegummi og i kartong.

Motivet er et stempel fra Colorado Craft Companys Lovley Legs-kolleksjon og er fargelagt med følgende Copic Markers:
Støvler: Y11, 15, 17, E15
Bakke og trær: E53, 55, 57, 59
Blader: G85, YG63, YR04, YR18, Y17, R39, E08, E97
Jakke: BG90, 93, 96, 99
Bukse: B91, 93, 95 ,97, 99
Motivet er stemplet med Memento Toffie Crunch og teksten er stemplet med Rich Cocoa.


På innsiden har jeg brukt innsiden av en ramme jeg stanset ut til å bruke som skrivefelt. 



Her finner du noen av produktene jeg har brukt på dette kortet:
Copic Markers (kontakt butikken på PM eller mail)
Perfect Coloring Paper (kontakt butikken på PM eller mail)

Da håper jeg dere har en fortreffelig høstdag

Kristina


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com