torsdag 3. desember 2020

3. des - Poinsettia Garden Cling - The Ton

 

Jeg har ikke lagt skjul på at jeg er veldig fornøyd med at Scrappegarasjen har tatt inn stempler og dies fra The Ton, og i dag vil jeg vise dere et kort jeg laget med et av bakgrunnstemplene fra The Ton, nemlig Poinsettia Garden Cling. Det er et stort gummistempel som måler 6x6 inch. Men på dette kortet har jeg bare valgt å fargelegge en diagonal stripe av stemplet, mens i bakgrunnen har jeg brukt hele stemplet som bare er stemplet med sort blekk på hvit kartong. Jeg synes det ble ganske effektfullt.


Jeg har selvsagt brukt Copic Markers til å fargelegge stemplet og her er oversikten over hvilke tusjer jeg har brukt:
 Rødt: R35, 46, 59, RV99
Grønt: YG03, G94, 99
Brunt: E23, 25, 27, 29
Gult: Y02, 08, E15
Jeg har brukt en hvit gelpen på bærene.


Både juleklem-diesen og stemplene jeg har brukt på innsiden er fra Kort & Godt. Dottene er fra Altenew.

Copic Markers og Perfect Coloring Paper ligger ikke i nettbutikken, kontakt butikken på mail eller PM.

Da håper jeg dere får en strålende og kreativ dag

Kristina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com