lørdag 5. desember 2020

5. des - Julekalender

 Dette er vel det artigste jeg har laget denne høsten, og ikke minst det morsomste å gi bort. For mottaker hadde absolutt ikke peiling på at hun kom til å få pakkekalender fra meg. En gammel brevvenninne fra barndommen som bor i nabolaget, hadde lyst til å prøve seg på en ny hobby. Og da ville hun prøve å scrappe kort som hun skal bruke til den fantastiske konfekten hun lager og gir i små gaver. Hun var innom meg og fikk noen tips om hva hun skulle begynne med av utstyr.

Et par uker etter at hun var innom meg, så hadde jeg fått opp møbler i den nye scrappekroken min, og jeg kunne omsider begynne å pakke opp alle scrappesakene mine. Hehe og jeg oppdager nok en gang at jeg har jo helt sinnsykt mye....og mye som jeg ikke bruker av ulike årsaker. Stilen og  hva jeg lager har endret seg litt de 14 årene jeg har holdt på å scrappe. Nå når jeg skulle lage meg en ny scrappekrok, så benyttet jeg meg av anledningen og sortere skikkelig. Mens jeg lurte på hva jeg skulle gjøre med alt, så kom jeg plutselig på min gamle brevvenninne. Jeg lager kalender! Så tenkt, så gjort. 

Jeg fant frem 12 konvolutter, og noe restepapir som hadde mulighet for utklipp. Jeg pyntet kovonluttene, stanset ut hjerter som jeg skrev nr på. I konvoluttene puttet jeg de som var ganske flatt. Og så pakket jeg inn 12 pakker med litt større ting. 

Til slutt fant jeg en pinne som jeg hang alle pakkene på. Pyntet pinnen med to små rosetter.









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com