tirsdag 2. mars 2021

Oh happy day - The Ton

  

Jeg har sagt det før og sier det igjen, kombinasjonen av burgunder og rosa er bare helt nydelig. Her har jeg brukt både gammelt og nytt i skjønn forening.


Tekstene fra The Ton er embosset på et gammelt ark. Jeg har brukt Blush Pink og Vinrød Glitter embossingpulver. Det litt lysere mønsterarket er fra Papirdesign. Jeg har brukt diverse gamle blomster, men de to store er laget av stempel og diesett fra Kort & Godt. Jeg har embosset med Frantage Shabby Pink og svertet med Distress Oxide Aged Mahogny og Spun Sugar. Pyntebærene er fra Kort & Godt.


På innsiden har jeg brukt et lagvis stempel fra The Ton som heter Holiday Bows som er stemplet med Memento Rhubarb Stark og Angel Pink og en herlig tekst fra Kort & Godt. Rammediesene er fra Simple and Basic.


Her finner dere produktene på dette kortet:

Da ønsker jeg dere en finfin dag

Kristina 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com