fredag 26. februar 2021

Til en liten prins - Kort & Godt

 

For noen uker siden la jeg ut et kort laget til en liten prinsesse, og derfor måtte jeg jo også lage et kort til en liten prins. Jeg har brukt samme ballongen på begge kortene, som kommer fra en av de ny stempelplatene fra Kort & Godt. Alle produktene på dette kortet er fra Kort & Godt

Kortet måler 8x4 inch.

Teskten er embosset med hvitt embossingpulver.

Ballongen er stemplet med Memento Summer Sky og er fargelagt med følgende Copic Markers:
B41, 21, 45, 18
Jeg har brukt Warm Grey Multiliner til å tegne tauene og stigen.


Her er produktene på dette kortet:
 Copic Markers, Multiliner og Perfect Coloring Paper, kontakt butikken på mail eller PM

Da ønsker jeg dere en strålende torsdag

Kristina 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com