mandag 15. mars 2021

Fargeklatten - The Ton


Denne helgen arrangerte Bygdescrappen og Scrappegarasjen onlinetreff på FB, men masse inspirerende utfordringer og herlig kreativitet. En av utfordringene var «Fargeklatten» og da fikk jeg endelig brukt denne sommerfuglen som jeg har fargelagt for lenge siden. Jeg er ikke alltid like komfortabel med skarpe farger og veldig mye farger på et prosjekt, men til denne utfordringen følte jeg at den passet perfekt.


Jeg har brukt en kortbasedies fra Studiolight til å lage kortet, arkene er også fra Studiolight. Tekstdien er fra Papirdesign og bokstavene er farget med Distress Oxide Seedless Preserves, Dusty Concord og Broken China. Motivet heter Transformation og er et stempel og en dies fra The Ton. Jeg har brukt følgende Copic Markers:
Lilla: V01, 06, 17, 09, BV08
Blågrønn: BG11, 53, 15, 49
Orange: Y32, 35, 38, YR04, 09
Grønn: G82, 85, 99
Kanten rundt: N6

På innsiden har jeg bare brukt en enkel rammedies fra Studiolight.

Her er produktene på dette kortet:
Copic Markers - kontakt butikken på PM eller mail


Da ønsker jeg dere en strålende mandag i forhåpentligvis strålende solskinn

Kristina 


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com