lørdag 13. mars 2021

Ingen er som du

  

Denne helgen kjører Scrappegarasjen og Bygdescrappen et digitalt onlinetreff på FB. En av oppgavene er «norsk tekst» så da laget jeg dette kortet med to tekstdieser i sentrum og som hovedfokus. 


På dette kortet har jeg brukt flere nyheter både fra Papirdesign og Kort & Godt. Teksten «Ingen er som du» er en av nyhetene fra kort og Godt, som jeg har stanset ut i blå kartong og drysset et lagt med lyseblått glitter på. Tekstdiesen «Hurra», rammediesene og mønsterarkene er nyheter fra Papirdesign (bortsett fra arket som er bak teksten, det begynner å bli litt gammelt.)


Den største blomsten er laget av et blomstersett, som jeg har embosset med Frantage Shabby Blue og farget med Distress oxide Chipped Sapphire og Speckled egg. Jeg har brukt Ice Queen Prills som blomsterfrø.
Teksten på innsiden er også fra Papirdesign.


Her finner dere produktene på dette kortet:

Da ønsker jeg dere en strålende helg

Kristina 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com