mandag 18. april 2022

Slimline med masse blomster

 

Som sagt tidligere er jeg veldig glad i å lage egne blomster og det har jeg gjort igjen. Denne gangen på et slimline-kort.


Jeg har gått for at blomstene skulle være hovedfokus på dette kortet. I motsetning til at jeg normal har et motiv av ett eller annet slag som hovedfokus, er det denne gangen blomstene som er viktigst. 
Jeg har brukt Heartfelt Creations Classic rose og Clematis i tillegg til at jeg har klippet ut noen blomster fra et Papirdesign mønsterark. Rosene er laget av Maja design Monocrome kartong, mens Clematisene er laget av akvarell-papir og er farget med Distress ink Victorian Velvet og Spun Sugar. Jeg har også brukt en del glitter på bladene og rosene er stemplet med et embossingpulver med glitter i. 

Mønsterarkene er fra Papirdesign, det samme er blad-diesen. Kvistene er dies fra Kort & Godt.


Her finner du produktene på dette kortet:

Da ønsker jeg dere en strålende 2. påskedag

Kristina 


1 kommentar:

  1. Hei! Jeg lurer på om du selger kort? Jeg tenker på kort nordlandsbunad blå til jente konfirmant. Mvh idaipaulsen@gmail.com

    SvarSlett

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com