fredag 27. mai 2022

Med blomster som hovedfokus

 

Jeg er som kjent veldig glad i å lage egne blomster og jeg synes det er veldig fint å klynge blomstene på midten av et kort, slik at de blir hovedfokus på kortet. Det har jeg igjen gjort her. Riktignok er det en blanding av hjemmelagde blomster (de turkise) og ferdig kjøpte blomster (de brune). 


De turkise blomstene har jeg laget av Clematis stempel og die-sett fra Heartfelt, som jeg har farget med Weathered Wood Embossing Glaze. Det er kun glazen som gir fargen på blomstene, de er laget av hvitt akvarellark. Og som vanlig har jeg brukt Prills i midten. 

Arkene jeg har brukt er fra Maja Design, stemplene er fra Norsk Stempelblad og Papirdesign. Teksten på vellum er embosset med Copper embossingpulver.


Her finner dere produktene på dette kortet:


Da ønsker jeg dere en strålende dag

Kristina 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com